Breaking News
Loading...
Wednesday, May 5, 2010

Info Post
I høst var vi på Hadeland Glassverk hvor de akkurat da har utsalg. Her kunne man sannelig gjøre noen kupp! Denne jakken fra Oleana fikk jeg til halv pris. Leste forresten at Michelle Obama hadde med seg fire Oleana jakker og fire Røros pledd, da Air Force One lettet fra Norge til USA den 11. januar 2010.
Seks jenter prøvde Oleanajakker til den store gullmedalje - vi hjalp hverandre og hadde det utrolig hyggelig!
Normalt ville jeg nok ikke kjøpt en rosa jakke, men etter masse prøving og med fem flotte jenter som alle sto på at modellen over var den riktige til meg, kom både jakken og noen meget hyggelige minner med hjem.
Jeg manglet noen deler til mitt service i bondemønster fra PP som jeg også fikk kjøpt på Hadeland. Nesten alle servicer, glass mm. var satt ned med mellom 50-80% da produksjonen skal flytte til Kina.
Litt nytt til dekorasjonen på spisebordet.
Under vår rengjøringsdag i går, kom jeg plutselig til å tenke på at jeg hadde to sølvpotter som ville passe perfekt på mitt sølvfat fra Lene Bjerre. Her er resultatet med hvite alpefioler som jeg har fått av min fetter Henrik og hans kone Bjørg.
Vi hadde jo ikke akkurat for mye fint vær i høst, så nå måtte jeg investere i et par nye støvler. Valget falt på et par korte støvler fra danske Ilse Jacobsen. De er både lettere på føttene og mere elegante enn mine gamle, høye og grønne hagestøvler.
Jeg fikk testet dem under våres kantarellplukking og hurra - føttene holdt seg tørre...
I april 2009 bestilte jeg to par solbriller fra Italia og tro meg - de ankom først i slutten av august! Jeg var godt klar over at italienerne ikke er de raskeste... men fire måneder for å få noen solbriller - man kan da ikke annet enn å le. Jeg godtar mye for noen lekre solbriller:)
De øverste solbrillene er fra Ray-Ban, mens de nedeste er fra Persol.

0 comments:

Post a Comment